Garantie si retur

1. Garantia

1.1 Perioada garantiei este perioada in care Discusmania garanteaza pentru produse si repara defectele aparute in timpul exploatarii.

1.2 Perioada garantiei fiecarui produs depinde de model si producator fiind stabilita de acesta.

1.3 Perioada garantiei incepe din momentul acizitionarii produsului. Pentru bunuri trimise prin curier, termenul de garantie se considera acceptat daca nu sunt obiectii pe o perioada de o zi. La fiecare produs va recomandam sa pastrati certificatul de garantie, cel putin pana la expirarea ei.

2. RECLAMATII, RESPONSABILITATI SI RETURNARI

2.1 Reclamatia este acceptata daca respecta complet termenii si conditiile.

2.2 Dupa ce a fost acceptata, garantia se rezolva prin repararea produsului sau inclocuirea lui cu un produs identic, daca reparatia nu este posibila.

2.3 In cazul reclamatiei asupra unui produs sau modul, trebuie urmati urmatorii pasi:

2.3.1 Urmati instructiunile fabricantului (daca sunt prezente)

2.3.2 Contactati-ne pentru informatii aditionale si formulare de retur

2.3.3 Produsul trebuie trimis catre discusmania pentru a fi inspectat de catre tehnicienii nostrii.

A) Daca un defect este gasit, produsul trebuie reparat si returnat clientului in termen de 30 de zile.(Daca produsul nu poate fi reparat, el va fi inlocuit cu unul nou)

B) Daca sunt gasite deteriorari rezultate in urma folosirii necorespunzatoare nu se accepta garatntia. Vanzatorul va contacta clientul pentru a-l informa. Clientul are dreptul de a refuza reparatia iar produsul va fi returnat pe cheltuiala clientului.

2.4 Discusmania nu este responsabil pentru pierderile survenite de client sau terti ca rezultat al unui produs defect.

2.5 Clientul trebuie sa trimita produsul care face subiectul reclamatiei, pe cheltuiala sa, la adresa Soseaua Viilor, Nr.68, sector 5, Bucuresti cod postal 050157.Clientul este raspunzator pentru impachetarea si asigurarea produsului pentru transport prin curierat.(Este recomandata folosirea ambalajului original)

2.6 Pe timpul reparatiei Discusmania nu va inlocui temporar produsul.

2.7 Termenul de reclamatie a unui defect in garantie este de 30 de zile de la constatarea lui de catre client.

3. Cazurile in care se refuza reclamatia garantiei:

3.1 Daca clientul nu poate prezenta documentatia completa a produsului (certificat de garantie, chitanta de la curier sau documentul de transport)

3.2 Daca produsul prezinta deteriorari fizice, prezinta urme de reparatii neautorizate sau documentele ce insotesc produsul, prezinta alterari.

3.3 Daca produsul prezinta deteriorari fizice cauzate de loviri, zgarieturi, inundare, etc.

3.4 Daca termenul de livrare, folosire si intretinere nu au fost respectati.

3.5 Daca deteriorarile au fost produse in urma unor fenomene naturale, cum ar fi furtuna, cutremur, incendiu, fluctuatii de tensiune, etc.

3.6 Daca produsul a fost deteriorat de infesatii cu insecte, rozatoare sau alte animale.

3.7 Daca produsul a fost deteriorat intentionat sau nu a fost folosit corespunzator.

3.8 Daca produsul are sigiile de garantie rupte sau deteriorate.

3.9 Daca produsul a fost folosit pentru alt scop decat cel pentru care a fost destinat.

4.Retur

4.1 Sunteti obligat sa informati vanzatorul de intentia de a returna produsul in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului.

4.2 Trebuie sa trimiteti produsul nefolosit in maximum 14 zile de la primirea lui la adresa:Soseaua Viilor, Nr.68, sector 5, Bucuresti cod postal 050157.

4.3 Transportul si asigurarea pentru transport trebuie platite de catre client.

4.4 Dupa primirea produsului reclamat, vanzatorul il va examina si evalua conditia. Daca sunt prezente deteriorari sau se constata lipsa unor elemente componente, vanzatorul va informa clientul de modificarea sumei care va fi returnata.

4.5 .Vanzatorul are termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului pentru a returna contravaloarea stabilita a produsului**

Contravaloarea produsului , se va face numai prin  metoda de plata initiala.

 Dacă un client nu mai are acces la acea metodă de plată, atunci trebuie să contacteze banca sau agenția pentru metoda de plată inițială pentru a solicita fondurile după ce rambursarea este trimisă.

4.6 Vanzatorul poate refuza returnarea produsului in cazurile urmatoare:

a) returnarea consumabilelor si produselor din categoria hrana, detergenti, medicamente, etc.

b) returnarea bunurilor ce pot fi contaminate prin desigilarea lor si pot prezenta riscuri de sanatate.

c) Produse facute pe comanda

d) Ambalaj deteriorat, cu zgarieturi, etc.

e) Documentatie lipsa, accesorii lipsa, ambalaj lipsa, etc.

f) Produsul prezinta urme de folosire

g) Produsul prezinta urme de lovituri

h) Elemente lipsa din pachetul original

*Daca se vor ivi intarzieri in reparatia produsului datorate producatorului, clientul va fi informat

**daca clientul nu a putut fi contactat, perioada se poate prelungi